خ ر ا ب آ ب ا د

این شعر را برای تو می گویم/در یک غروب تشنه تابستان/در نیمه های این ره شوم آغاز/در کهنه گور این غم بی پایان

خ ر ا ب آ ب ا د

این شعر را برای تو می گویم/در یک غروب تشنه تابستان/در نیمه های این ره شوم آغاز/در کهنه گور این غم بی پایان

بی عنوان تر از همیشه!

حس عجیبی بود، خیلی عجیب. ساعت ۱۰ اس.ام.اس زد که ۱۱:۳۰ می یام دنبالت و من دلشوره عجیبی گرفتم. نمی دونستم چی باید بپوشم یا حتی چی باید بگم. حتی دلم می خواست دستم و بزنم زیر چونه ام و مات نگاهش بشم. دلم براش به اندازه همه دنیا تنگ شده بود! ۵ سال کم مدتی نبود. ۵ سال هر روز و هر شب با هم بودن وابستگی عجیبی برام ایجاد کرده بود بهش. و حالا ۷-۸ ماهی می شد که نه دیده بودمش نه صداش و شنیده بودم. دلم تاپ تاپ می کرد...

چند بار توی آینه خودم و نگاه کردم. می ترسیدم که ایرادی داشته باشم. دلشوره عجیبی بود. رفتم سر کوچه. منتظرش بودم. از پشت سر بوق زد. برگشتم. خودش بود. خود خود خودش. همون زینب همیشگی من! با همون لبخند همیشگی . چشماش برق می زد...

 چرخ چرخ چرخ...پارک جمشیدیه...بالای کوه. آرامش و دل آروم من ...دلم آروم گرفت...انگار همه روزهای سردی که بدون او گذشته بود یهو رخت بر بست و آروم شدم...

وقتی جای پارک ماشین رو گم کردیم باور کردم هر دو هنوز زنده ایم . گفتم فقط من و توییم که می تونیم جای پارک ماشینمون و گم کنیم و خندیدیم!

جاده خلوت و ترس ما دوتا از تجاوز و قتل و غارت ! هر دو زنده ایم. خاله زنک بازیامون و جیغ زندنا. هنوز زنده ایم .

چقدر زود آرزوم برآورده شد...و من و دلم آروم شدیم و همه سردی روزهام رفت با حضور پر رنگ و گرمش! درست مثل همیشه !!!!!

گرم شدم و امیدوار...ممنونم که با سیلی بهم فهموندی که هنوز زنده ام و دختر آریایی!!!

* کاش می شد لینکت کنم .ولی اجازه ندارم پس نوشته ات را می گذارم اینجا از دیدار امروزمان نازنین دوستم!

امروز ؛

گرمی خاطره و حضور پر رنگش !

بودنش جاری باد.

.

.

--------------------------------------

.

.

.

تو گفتی: فقط از من و تو ِ که ماشین گم کردن بر میاد!

- آره

درست شبیه زیگ زاگ رفتنامون توی راهی که جلومون کشیده شده.

و

دلم برات تنگ شده بود، حسش درست عین سیلی که بعد از خوردنش، دردش توی مغز می پیچه ... !

.

نظرات 4 + ارسال نظر
/ سه‌شنبه 14 اسفند 1386 ساعت 18:31

سروران گرامی،

مشروعیت ناشی از رعایت حق است. و این حق در دل آزادی پرورش میابد زیرا آزادی ما را بحقیقت میرساند.
فرهنگ سکولاریزم آدمی را هدف می‏داند و نه وسیله و با پرگار ایدئولوژیک شعاع دایره آزادی فردی را محدود نمیکند زیرا آدمی به اندیشه هایش آدمیست.

در عصر شکوفایی عقلانیت تضاد جنبشهای ایرانزمین با ایدئولوژی هاست زیرا حاکمیت ایدئولوژیک نفی خرد آدمی مینماید و انسان مقلد میطلبد. از این روست که انشعاب یکی از مشخصه های بارز آنان است زیرا تفسیر فردی, قواعد ایدئولوژیک را به تصویر میکشد و خواسته های فردی در دام محدودیتها و منم ها اسیر میگرداند .

استراتژی جنبشهای ایرانزمین در عصر مدرنیته, تحقق دمکراسی بر اساس منشور حقوق بشر است, که رسیدن به آن نیازمند یک پروسه است.

این پروسه از دسنترالی آغاز گردید, زیرا جنبش در مرحله آغازین نیازمند پلانی مانند بازی دومینو بود که در طول حرکت, میبایست تمامی افراد ضمن شناخت حقوق فردی , نقش خویش را باز یابند. این حقوق فردی منبعث از حقوق شهروندی خواهد بود و همگان حقوق حقه خویش را در وجود قانون مدرن حاضر میابند ، و از فرد غیر فعال به فعال تبدیل میگردند که قهرا به سازماندهی هسته های کوچکی که تمامی اعضا آن به حقوق شهروندی خویش آگاهند خواهد انجامید و این مسیریست گریز ناپذیر , که در نهایت هدفمند ساختار سنترالی را بنا مینهدند که تصمیم گیرهایش از قاعده هرم آغاز میگردد.

8 مارس بر جنبش فمینیستی زنان ایرانزمین مبارک باد.

زنده باد فرزندان ایرانزمین
زنده باد سکولاریسم (مکتب عقلانیت)

11-12-1386
arezu

اشکان چهارشنبه 15 اسفند 1386 ساعت 20:49 http://negahebihejab.blogfa.com/

چه حس خوبی ...

همیشه شاد و خندان باشی


حسین اکبری نودهی پنج‌شنبه 16 اسفند 1386 ساعت 13:45 http://www.nodehaki.blogfa.com

بسم رب الحسین
سلام
اللهم عجل لولیک الفرج
آشنائی با وبلاگ شما برای بنده فرصت مغتنمی است .
امیدوارم همواره در راه ترویج اندیشه های ناب گام برداشته و
در این مسیر موفق و پاینده باشید .
--------------------------------------------------------
( عاشورا مولود به فراموشی سپردن غدیر خم است . )
---------------------------------------------------------
اربعین حسینی ؛ یادآور بازگشت کاروانی دل شکسته خسته
اما فاتح و سرفراز از سفر به کوفه و شام پر بلا
برای زیارت قبورمطهر شهدای کربلا می باشد .
----------------------------------------------------
براستی :
پیروز نبرد بین ( فرهنگ حسینی و فرهنگ یزیدی ) کیست ؟
لشکر به حق حسین ( ع ) یا لشکر ملحد یزید ؟
-------------------------------------------------------------
زینب این ( سفیر انقلاب کربلا ) در مقابل دشمن چه زیبا فرمود که :
((( ما رایت الا جمیلا .... چیزی جز زیبائی ندیدم !! )))
این ندای جاودانه زینب است .... آزادگی را از ایشان باید آموخت .
----------------------------------------------------------
در کلبه فرهنگی ام بصورت ( 24 ساعته ) منتظر یک مهمان تازه و عزیز هستم .
بیائید و با نظرات ارزشمندتان راهگشایم باشید .
یاعلی ... و همواره با علی
بدرود تا درودی دیگر

فرید شنبه 18 اسفند 1386 ساعت 23:15 http://www.aazaadbaash.blogfa.com/

به امید روزی که تو باشی و یک دنیا آزادی ای زن!!! بجنگ تا بجنگم من از کرده های خود شرم دارم. بله من مردم. امروز درد من تویی و درد تو یک دنیا نا برابری

امروز هشتم مارچ 2007 میلادی است. روز زن یا به قلمی به تر روز جهانی حقوق زن.



قبل از تبریک:

راستی مایه ی ننگ است که این روز را به زنان ایران تبریک بگویم. روزی که یاد آور ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد